Bonjour popor !!!!!! Tot fericit, tot fericit ????

BannerFans.com

miercuri, 30 iunie 2010

Pauză... Mini-concediu...

...


În ultima perioadă nu am postat... Despre ce să scriu? Blogul meu este în cea mai mare măsură un blog cu subiecte politice, iar ultimele evenimente politice pur şi simplu mi-au provocat scârbă, greaţă, dezgust... Deşi sunt patriot, pasionat de istoria acestui popor, de tot ce înseamnă ţara asta, trebuie să recunosc că m-am cam săturat... Vorba lui Mircea Badea: "Nu mai pot cu Băsescu, cu Boc... cu ăştia!"



Subiecte aş fi avut! Am să le iau în ordine cronologică:

1) Într-un final, spre fericirea multora, Dan Diaconescu a fost eliberat şi primit ca Iisus la intrarea în cetatea Ierusalimului, în studioul Otv... Să-mi fie iertată comparaţia dar a fost ceva dezgustător. Toate site-urile de ştiri au difuzat imaginile acelea... Nu urmăresc acest post, aşa că nu vă pot da detalii despre desfăşurarea ulterioară a evenimentelor... Nu am scris despre eliberarea lui Diaconescu, dar rămân la părerea că totul a fost un simplu show regizat, menit să crească audienţa postului respectiv şi să mute atenţia opiniei publice de la chestiunile cu adevărat importante!

2) Nu am scris nici despre decizia Curţii Constituţionale de a declara legile austerităţii neconstituţionale! Decizia era de aşteptat în condiţiile în care după ce a scăpat la mustaţă de moţiunea de cenzură, după ce au fost impuse anumite persoane în posturi de judecători la Curte, după ce cota de încredere a guvernului şi a preşedintelui a scăzut atingând cote negative istorice, guvernul se află acum în faza în care încearcă să mai repare ce se mai poate repara din imaginea sa! Aşadar pensiile nu vor fi tăiate pentru că pensionarii reprezintă încă un segment electoral important ce nu poate fi ignorat! Vor scădea în schimb salariile, creşte T.V.A.-ul, creşte cota unică... Dar până la următoarele alegeri se mai pot întâmpla multe, iar românul are memorie scurtă... Uită repede! Parcă văd că în 2012 P.D.-L. va câştiga iar alegerile, fiind îndreptăţit să formeze guvernul de unul singur, deşi până acum a făcut numai nenorociri...

3) Nu voi scrie nici despre cumplitul val de inundaţii ce s-a abătut asupra Moldovei! Nu voi scrie, nu din nepăsare! Îmi pasă şi chiar mă doare situaţia de acolo! Privesc cu interes ştirile din zonele respective, dar nu-mi stă în caracter să plâng de milă, a mea sau a altcuiva. Situaţia lor este de-a dreptul dezastruoasă, critică, tragică... Întreaga lor avuţie s-a pierdut în vâltoarea apelor! Pe deoparte este treaba autorităţilor, a Guvernului, a Ministerului de Interne, în colaborare cu primăriile, Consliile Locale şi Judeţene, să rezolve în cel mai scurt timp situaţia, atât prin salvarea oamenilor, cât şi prin creearea unor locuri de siguranţă temporare, unde sinistraţii să stea până la retragerea apelor, unde să aibă o masă caldă şi un loc de odihnă, iar pe de altă parte este şi treaba noastră, a celorlalţi, care deşi trăim vremuri grele, nu am fost afectaţi de astfel de calamităţi! Biserica Ortodoxă, dar şi celelalte culte, ar trebui să organizeze în toate lăcaşele de cult colecte în bunuri şi bani, pentru familiile sinistraţilor, la care cu toţii să participăm, colecte care prin grija Bisericii să ajungă la cei ce au neapărată nevoie de ele! Este un îndemn la solidaritate, pe care vi-l adresez, şi care sper să fie transpus în practică de cei cu putere de decizie!

4) Nu voi scrie nici despre proaspetele numiri la conducerile posturilor publice de radio şi televiziune! Depolitizarea este doar de faţadă, este un subiect care "dă bine" şi cam atât! Cred că nimeni nu şi-o doreşte cu adevărat. Mult dorita reformare în beneficiul public, nu doar în cazul de faţă, se lasă mult aşteptată!


Totul este demagogie! Totul face parte din capitolul "hai să-i prostim pe proşti"! Aşa că pentru o vreme, mi-am luat o pauză de la a urmări evenimentele politice, dând credit sportului rege. Am urmărit Campionatul Mondial exasperându-mi prietena! Nu am scăpat decât un singur meci, cel de deschidere dintre Africa de Sud şi Mexic! Până acum am avut mână bună: Brazilia şi Olanda favoritele mele merg mai departe, dar se vor întâlni în sferturi din păcate, în timp ce Italia şi Franţa au rămas acasă exact cum îmi doream, încă din faza grupelor! Aştept să plece şi Spania! Până acum a fost un turneu frumos, cu multe surprize, în care meciurile spectaculoase au alternat cu cele mai lente! Cum nu sunt extrem de deranjat de vuvuzele, voi urmări până la final această competiţie, deşi azi plec într-un mini-concediu... Mini... că e criză!


Vă las spre delectare cele mai tari 6 reclame, în opinia mea, pe care le-am savurat la "Noaptea Devoratorilor de Publicitate", eveniment ce a avut loc la Sala Palatului pe 12 iunie, şi despre care nu am apucat să vorbim...


Iată deci clasamentul, în ordine crescătoare:




locul 6




locul 5




locul 4




locul 3




locul 2





locul 1 - de departe cea mai savurată





Sper că v-au plăcut! Până la următoarea noastră întâlnire cu respect vă salut, vă doresc toate cele bune, şi s'auzim numai de bine!





Share/Bookmark
Pauză... Mini-concediu...

Un comentariu:

  1. misto blogul si interesant,relaxant,imi place.Dar lasa-mi si mie comment-uri pe blog-ul meu: http://bluewolf-bluewolf.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Mulţumesc pentru timpul acordat vizionării acestui blog, mai ales dacă ai lăsat un comentariu sau o sugestie!





Te aştept şi data viitoare!



Până atunci... s'auzim numai de bine!