Bonjour popor !!!!!! Tot fericit, tot fericit ????

BannerFans.com

sâmbătă, 18 septembrie 2010

Universitatea Craiova --- Rapid Bucureşti
1 --- 1

Julius Wobay min. 54 --- Marius Constantin min. 67 (p.)



Ieri seară, în cadrul etapei a VIII-a din Liga I, s-a disputat meciul dintre Universitatea Craiova şi Rapid Bucureşti
, o partidă care a strâns în jurul ei toate pasiunile născute de două echipe extrem de iubite. N-aş vrea să mă refer foarte mult la meciul în sine. Scorul a fost egal, 1 - 1, echitabil pentru ambele echipe, cu un uşor avantaj pentru Rapid, deoarece Ştiinţa este în creştere de formă şi nu cred să piardă multe puncte pe teren propriu. Rămân deci la părerea că celelalte echipe vor avea o soartă mult mai grea pe Oblemenco şi nu numai.

Cei care mă cunosc ştiu că sunt suporter înfocat al echipei de lângă Podul Grant. Am fost în multe deplasări alături de echipă, dar niciodată nu ajunsesem în Bănie. Aşa că ieri am plecat cu galeria, cu trenul din Gara de Nord spre Craiova. La 14:45 am
plecat, la 18:20 am ajuns în Craiova. Din motive organizatorice, accesul nostru, al rapidiştilor, în peluză s-a produs destul de târziu. Eu unul am intrat cu 2 minute înainte de startul partidei.




Ceea ce m-a uluit la culme şi mi-a făcut pielea de găină a fost atmosfera de pe stadionul craiovean. Publicul pur şi simplu a erupt în momentul în care cele două formaţii au pătruns pe gazon. 20.000 de suporteri olteni, fiecare cu câte un steag alb-albastru în mână, fiecare strigând din toţi rărunchii:



"Oltenia eterna terra nova,
Un cântec are astăzi şi-n priviri,

Hai Universitatea, Hai Craiova!

Tu Campioana unei mari iubiri."


Eu unul care înţeleg sentimentul profund pe care-l naşte o astfel de pasiune, eu unul am fost profund mişcat! Cred că noi toţi care am însoţit echipa în această deplasare am fost zguduiţi de această primire, lucru care nu a făcut decât să ne motiveze, şi să cântăm mai îndrăcit ca nicodată. Dar să ţii piept la 20.000 de olteni e ceva imposibil!





Mi-a plăcut imnul lor, şi, după al nostru care este de departe cel mai frumos imn al unei echipe de fotbal româneşti, cel al Universităţii Craiova ocupă cu demnitate locul 2. Versurile sunt scrise de Adrian Păunescu, în 1983, poet care a compus şi imnul echipei giuleştene.


Am căutat să văd dacă meciul se difuzează în reluare. Încă nu am aflat nimic... Sper să fie reluat. Aş fi curios să văd dacă noi rapidiştii ne-am auzit vreun pic în acel vacarm. Cred că după golul egalizator ne-am auzit. Oricum sunt mulţumit de această experienţă, şi chiar dacă am ajuns acasă pe la 3 dimineaţa, rupt de oboseală, nu regret nici măcar o clipă că am fost la meci.


Pentru atmosfera de aseară RESPECT total publicului din Craiova! Ştiu să-şi încurajeze echipa! Vă aşteptăm în retur pe Giuleşti, în număr cât mai mare, unde vă garantez că veţi avea parte de aceeaşi atmosferă infernală!






Share/Bookmark
Universitatea Craiova --- Rapid Bucureşti
1 --- 1

6 comentarii:

  1. Frumoasa atmosfera din ce ne arati si din ce scrii in acest articol. Mi-am dorit mult sa merg si eu intr-o deplasare cu Rapidul insa pana acum n-am reusit! Sunt prezent la toate meciurile de acasa insa o sa merg si intr-o deplasare odata si-odata! Cel mai mult imi sa ajung la un Poli Timisoara - Rapid! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. .
    Poli Timişoara - Rapid? Peste 2 etape poţi avea ocazia de a ne însoţi la Timişoara.
    .
    Baftă mare! FZR!
    .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-am auzit.
    Noi am ţinut piept la 20.000 de olteni.
    Echipa a ţinut piept la un arbitru ieşit cu indicaţii clare după pauză să ne distrugă. ~x(

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
    PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos... nu am cuvinte, nu am vazut nici o persoana... sa vorbeasca atat de frumos fata de o alta echipa rivala. esti un om de prima mana.
    Mentionez ca sunt OLTEAN si ai mare dreptate in cele spuse mai sus.
    Daca te intereseaza un link excange.. as fii bucuros. Tot respectul!

    RăspundețiȘtergere
  6. .
    .
    @"Inferno": Ce e frumos şi lu' Dumnezeu îi place! Sunt destul de cinstit să recunosc atmosfera fantastică de la Craiova, asta deşi Craiova ne-a mâncat un titlu pe care noi rapidiştii îl aşteptam de 30 de ani! Însă eu unul am trecut peste asta, mai ales că ne-am "răzbunat"...
    .
    .
    N-o să uit cum un stadion întreg striga "Toată lumea ştie, titlul e-n Giuleşti, cupa e-n Bănie!" sau "Ştiinţa şi cu Rapid se iubesc la infinit!"
    .
    .
    Ne leagă lupta anti-steaua, anti-dinamo, ne leagă marele Păunescu, pe care mulţi l-au înjurat în timpul vieţii, dar îl laudă după ce a trecut în nefiinţă!
    .
    .

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Mulţumesc pentru timpul acordat vizionării acestui blog, mai ales dacă ai lăsat un comentariu sau o sugestie!





Te aştept şi data viitoare!



Până atunci... s'auzim numai de bine!