Bonjour popor !!!!!! Tot fericit, tot fericit ????

BannerFans.com

vineri, 12 februarie 2010

Ruşine! Asta nu e România!!!

...


Am fost acuzat de multe ori că sunt prea dur, mult prea critic cu actualul regim politic din România! Că vorbesc sau scriu fără să gândesc... Aveţi mai jos un fragment din emisiunea "Sinteza Zilei"de la Antena 3, din 11 februarie, cel mai puternic motiv al meu de a păstra etichetele "Traian Băsescu nu e preşedintele meu!" la începutul şi la sfârşitul blogului meu până se va fi sfârşit cu cel pe care eu îl numesc "cea mai mare ruşine din istoria României", "cel mai slab şef de stat pe
care l-a avut vreodată România"!!! Este incredibil unde a ajuns ţara asta!

Imaginile sunt de-a dreptul mişcătoare!!! Ar putea sensibiliza şi un bolovan de granit, dar nu şi pe Emil Boc, acest prim-ministru care exaspereză, jigneşte cu neruşinare toate păturile sociale ale acestei ţări, de la oamenii de cultură, artiştii, medici, mi
litari, profesori şi lista poate continua!



Reperele acestui neam merită statui nu batjocură!!!


DE REŢINUT CĂ UN TEATRU ÎN BUCUREŞTI NU S-A MAI CONSTRUIT DE 100 DE ANI (CU EXCEPŢIA NAŢIONALULUI - O CLĂDIRE URÂTĂ, FĂRĂ NICI UN STIL ARHITECTONIC)... MAESTRUL ION LUCIAN, CU SPRIJINUL UNUI ADMIRATOR AL DOMNIEI SALE PLECAT ÎN ISRAEL A REUŞIT APROAPE SĂ FINALIZEZE NOUL SEDIU TEATRULUI EXCELSIOR, LA CARE STATUL ROMÂ
N NU A CONTRIBUIT NICI MĂCAR CU 10 BANI!

Nu am crezut că voi aborda vreodată pe blogul meu problema pensiilor! Sunt destul de tânăr să mă gândesc de pe acum la ea, dar văzând emisiunea de aseară pur şi simplu m-am simţit revoltat şi jignit în egală măsură, pentru că nu ştim să ne preţuim valorile!!! Oamenii ăştia ne calcă în picioare simbolurile şi o dată cu ele ne calcă în picioare şi pe noi! Sub pretext că e criză, că trebuie făcute economii, se taie pur şi simplu în carne vie! Salariile şi pensiile celor de rând sunt tăiate fără nici o urmă de ruşine, în timp ce bugetele serviciilor secrete, nu numai ca nu sunt tăiate, dar au crescut în comparaţie cu anii trecuţi, iar numirile politice în posturi bine renumerate înfloresc ca ciupercile după ploaie! V-aş dori domnule Boc "să trăţi bine" cu 700 de lei pe lună! Atât are bunicul meu pensia! Acelaşi lucru şi domnului Băsescu!!!


Unde eraţi domnule Boc, domnule Băsescu, în momentele în care Florin Piersic, Ion Lucian, Victor Rebengiuc, Radu Beligan, Stela Popescu, Alexandru Arşinel şi mulţi alţii (să-mi fie iertat dacă nu am scris toate numele demne de a fi menţionate aici) ridicau sălile în picioare în ropote de aplauze ??? Unde eraţi domnilor ??? Bineînţeles nu în sălile de teatru!!! Probabil că şi dumneavoastră stârneaţi ropote de aplauze... dar la congresele P.C.R.-ului!




Unde vă sunt bunul simţ, respectul pentru muncă, pentru valoare, cei 7 ani de acasă la urma-urmei, domnule Boc, domnule Băsescu???

Nu ne faceţi să ne fie ruşine că suntem români!!! Nu ne umiliţi!!! Asta a făcut doar Ceauşescu în ultimii ani de dictatură!!!


Ruşine!!! Asta nu e România noastră!!!





Share/Bookmark
Ruşine! Asta nu e România!!!

4 comentarii:

  1. te mai mira ceva in Romania?! politicienii fac tara de ras...se spune ca avem conducatorii pe care ii meritam...n-as prea zice...eu una nu merit asa ceva...n-ai ce face...mai stai si critici...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu-i merită, nici tu, nici eu, nimeni!!! Dar cred că ne-am obişnuit să spunem "Asta e!" şi nu e bine de loc... D'asta suntem unde suntem... pentru că ne complacem în situaţia asta, fără să facem nimic pentru a îndrepta lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!Si eu te-am pus in lista mea de bloguri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Kosmin !!! Sper să te bucuri de blog. Spor la scris şi multă baftă!!!!

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Mulţumesc pentru timpul acordat vizionării acestui blog, mai ales dacă ai lăsat un comentariu sau o sugestie!





Te aştept şi data viitoare!



Până atunci... s'auzim numai de bine!