Bonjour popor !!!!!! Tot fericit, tot fericit ????

BannerFans.com

joi, 18 februarie 2010

Dovadă de obiectivitate!

...

Şi iar am fost acuzat... Dacă nu eu atunci cine ? După ce am fost acuzat că sunt prea critic cu Băse, Boc şi ai lor, acum am fost acuzat că iert P.S.D-ul în postările mele: "De ăia de la P.S.D. nu zici frate nimic ?" Ce puteam să zic... Eram dezamăgit că Adrian Năstase s-a retras din cursa pentru funcţia de preşedinte P.S.D. şi aproape că nici nu mă mai interesa ce se întâmplă în acest partid... Cei care mă cunosc ştiu că sunt fan (poate fan e un pic cam forţat) Adrian Năstase, că prefer rafinamentul, înclinaţiile sale pentru artă, capacităţile intelectuale recunoscute ale lui Adrian Năstase în comparaţie cu golănia, demagogia şi rigiditatea lui Băsescu!


Am fost azi (17.02) la Conferinţa Organizaţiei P.S.D. a municipiului Bucureşti. Din curiozitate... nu de alta... Lucrările s-au ţinut la Romexpo, pavilionul 17. Participasem în trecut, acum vreo 5 ani, la astfel de lucrări, dar în cadrul unei mici organizaţii din provincie şi am vrut să văd atmosfera şi la o scară mai mare - unde altundeva decât în Bucureşti... ?? Lume multă... vreo 2000, 2000 şi ceva de oameni, împărţiţi frumos pe sectoare de la 1 la 6, mai mult sau mai puţin interesaţi de ce se întâmplă în jurul lor... Eu în ce calitate ? În nici o calitate... nici delegat, nici invitat. Pur şi simplu aflasem de eveniment, şi cum nu aveam nimic de făcut în după-amiaza asta, am zis să dau o fugă la Romexpo... Celor pasionaţi de politică le spun că a fost o experienţă interesantă... celorlalţi nu le recomand aşa ceva pentru că s-ar plictisi de moarte...


Încep lucrările şi-l aud pe Marean Vanghelie cerându-şi public scuze pentru nişte cuvinte urâte adresate colegilor săi de partid... Ajung acasă, dau un mic search şi ce găsesc pe site-urile de ştiri, chiar şi pe youtube ? O mică înregistrareee... că e la modă... S-o ascultăm!



Frumooos!!! Trebuie să recunosc!



Marean Vanghelie mie unul îmi stârneşte greaţă! Incultura de care dă dovadă e uluitoare! Ieşirile sale sunt de fiecare dată nişte derapaje grave, care fac deliciul presei. El este cel mai bun exemplu practic al proverbului "Dacă tăceai, filozof rămâneai!" Nu pot să înţeleg cum un aşa om poate avea atâta influenţă într-un partid care se vrea respectabil! Şi iar nu pot să înţeleg cum oameni de talia lui Adrian Severin sau Ecaterina Andronescu nu au avut nici o problemă să poarte eticheta "recomandat Marian Vanghelie"!!!

Şi cu atât mai frumoasă este înregistrarea, cu cât el este unul dintre cei mai înfocaţi susţinători ai lui Mirecea Geoană la apropiatul congres. Păi ce faci măi nenicule ? Tocmai pe Geoană te-ai găsit, să-l înjuri, să-l faci de râs? Tocmai tu, pe care Geoană se baza atât de mult? Şi tocmai acum când se chinuia să-şi dezlipească eticheta de prostănac?

Nu ştiu ce imagine mai poate avea de acum Mircea Geoană, sau ce mai poate repara la ea, după ce a fost făcută zob de Vanghelie... Aş avea un proverb şi pentru Geoană: "spune-mi ce prieteni ai, ca să-ţi spun cine eşti"... Vanghelie domnule Geoană?? După Vântu acum Vanghelie? Era să fiţi preşedintele României...

Oare câţi îl regretăm acum pe Crin Antonescu ?




Share/Bookmark
Dovadă de obiectivitate!

9 comentarii:

  1. Vanghelie mi-a inspirat întotdeauna greaţă şi mie, dar în turul II n-am avut ce face, a trebuit să mă "înroşesc" pentru câteva secunde! Oricum, PSD-ul merită tot ce i se întâmplă, cu vârf şi îndesat, pentru că a permis ascensiunea unor astfel de oameni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfectă dreptate Sorin! Eu am fost şi cred că încă mai sunt ataşat sufleteşte de acest partid; mă leagă destule de el şi având în vedere situaţia acestei ţări cred că e nevoie de un partid de stânga puternic! Şi P.S.D.-ul îşi merită soarta, şi noi ne merităm soarta... Tot pe noi pică belele, în timp ce pe ei îi doare undeva... Trist! Baftă Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca voua va provoaca greata, mie imi provoaca crize de ras :))


    El este cel mai bun exemplu practic al proverbului "Dacă tăceai, filozof rămâneai!" Am ras cu lacrimi :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Raspuns la ultima intrebare:multi,foarte multi. Crin ramane speranta unui presedinte civilizat si de bun simt. Capitolul Vanghelie-desene animate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Sandy, de acord cu tine... dar următoarele alegeri prezidenţiale sunt abia în 2014... Până atunci ce facem? Stăm cu Băse, şi o să ne amintim că 10 ani din viaţa noastră au fost ruinaţi de marinar... Dacă poporul nu are minte... asta este...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am la suflet niciun partid,dar pentru binele opozitiei nu ar trebui sa iasa Geoana.Geoana a pierdut tot ce se putea pe plan politic,nu are calitati de lider.
    Cum poti sa pierzi alegerile cand ai 65% din sustinerea politica.Ma rog,marinaru'a furat vreo 10% din voturi,dar si asa nu are nicio scuza ca a pierdut alegerile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Geoană pierdut nişte alegeri pe care şi dacă voia să le piardă nu prea avea cum... Tot ce trebuia era să nu facă greşeli enorme, cum a fost cea de la Vântu, şi să speculeze capitalul de neîncredere pe care-l avea Băsescu. N-a ştiut cum. Pentru un om politic, un om de stat... nu e un semn bun!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti impartasesc parerea despre Vanghelie,dar trebuie sa recunoastem ca ne face mereu sa radem.Pentru mine e o aparitie amuzanta.
    De acum cand spunem "Daca taceai,filozof ramaneai"ne vom gandi mereu la primarul"care este"

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ai cum să nu fii amuzat/amuzată de almanahe, goagăl sau de conjugarea verbului "a fi"... Partea urâtă a lucrurilor e că un astfel de personaj agramat a avut o ascensiune incredibilă... El se încadrează în tiparul unei părţi din populaţie, la fel de incultă şi de agramată... E mare prostia în ţara asta... Aştept argumente contra...

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Mulţumesc pentru timpul acordat vizionării acestui blog, mai ales dacă ai lăsat un comentariu sau o sugestie!





Te aştept şi data viitoare!



Până atunci... s'auzim numai de bine!