Bonjour popor !!!!!! Tot fericit, tot fericit ????

BannerFans.com

vineri, 23 aprilie 2010

Mircea Badea... şi o altă "În gura presei"...

...

Nu de puţin timp, între Mircea Badea şi anumiţi bloggeri există un conflict, cu un pic de curaj aş putea spune chiar un război! Emisiunile în care vedeta Antena3 citea de blogurile unora au fost printre cele mai bine cotate din punct de vedere al ratingului.


Poate unii dintre voi sunt fani Mircea Badea! Eu unul sunt fan declarat, iar pe acest blog găsiţi trimiteri atât spre emisiunea lui - "În gura presei", cât şi spre blogul său.


Dar iată ce se întâmplă când unii nu sunt fani Mircea Badea şi se coalizează în acest conflict:













Le-am pus şi eu pe cele mai reuşite, sau cel puţin cele care mi s-au părut mie mai reuşite! Deşi nu iau partea nimănui în acest conflict, înclin balanţa în favoarea lui Mircea Badea! Emisiunea lui e interesantă, şi omuleţul ăsta spune lucrurilor pe nume! Nu e vina nimănui că unii sunt cu IQ-ul la pământ şi-şi mai şi etalează această "valenţă"...


"Di gustibus non disputandum est" - spuneau latinii! Mie îmi place Mircea Badea şi punct! Restul... treaba lor!




Share/Bookmark
Mircea Badea... şi o altă "În gura presei"...

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Mulţumesc pentru timpul acordat vizionării acestui blog, mai ales dacă ai lăsat un comentariu sau o sugestie!





Te aştept şi data viitoare!



Până atunci... s'auzim numai de bine!