Bonjour popor !!!!!! Tot fericit, tot fericit ????

BannerFans.com

duminică, 18 aprilie 2010

Mulţumim Lucian Bute!

...

În această dimineaţă, la
Centre Bell Montreal, Lucian Bute şi-a apărat cu succes, pentru a 5-a oară, centura de campion mondial la categoria IBF. În repriza a 3-a, Bute l-a surprins pe adversarul său, Edison Miranda, cu un upercut în bărbie, trimiţându-l pe columbian la podea, românul fiind declarat învingător în minutul 1 şi 22 de secunde al celei de a 3-a reprize. De menţionat că la profesionism, Bute a înregistrat a 26-a de victorie din tot atâtea meciuri!




”Am muncit mult pentru această partidă. M-am pregătit perfect şi am hotărît de comun acord cu antrenorul meu să încep tare. Am exersat acest upercut la antrenamente şi eram pregătit să îl folosesc. Vreau doar să mă pregătesc din ce în ce mai bine în continuare.

L-am lovit tare pe Miranda, am simţit că îl doare, chiar dacă el încerca să îmi arate că n-are nimic. Am vrut să îl fac KO! Nu m-am gîndit la Andre Ward, m-am gîndit numai la acest meci. Îl respect pe Bernard Hopkins, dar promoterul decide cu cine boxez. Eu sînt capabil să mă bat cu oricine. Sînt cel mai bun boxer la supermijlocie!” - a declarat Lucian Bute imediat după meci.


meciul lui Lucian Bute


sursa: videonews.ro



Interesul pentru acest meci a fost destul de scăzut în ţară, meciul fiind transmis de o televiziune anonimă - dolce-nu-ştiu-cum... Eu personal am văzut meciul pe net... pe un site - myp2p.eu unde am găsit HBO sports online. Cert e că nici nu-mi găsisem locul bine în pat, şi se şi terminase!


Felicitări Lucian Bute!




Share/Bookmark
Mulţumim Lucian Bute!

2 comentarii:

  1. Da, în ţară interesul este scăzut pentru toate sporturile, excepţie făcând fotbalul unde se strigă mult şi fără rost.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aş mai putea adăuga handbalul (vezi Oltchim Râmnicu - Vâlcea), mai erau fetele la gimnastică, dar de când au plecat Belu şi Bitang... nu mai e mare lucru...

    În rest îţi dau dreptate "abibal", decât fotbalul şi scandalurile din fotbal ţin trează opinia publică în ceea ce priveşte sportul.

    RăspundețiȘtergere

BannerFans.com

Mulţumesc pentru timpul acordat vizionării acestui blog, mai ales dacă ai lăsat un comentariu sau o sugestie!





Te aştept şi data viitoare!



Până atunci... s'auzim numai de bine!